Fitness, Siłownia, Squash, Indoor Cycling

Fitness dla początkujących


System ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa. Trening równoważny skutecznie wzmacnia plecy, gwarantuje płaski brzuch i szczupłą smukłą sylwetkę.

Ćwiczenia wzmacniają i rozciągają od czubka głowy aż po palce stop, wpływają kojąco na nasze samopoczucie :)

Zajęcia mające za zadanie przede wszystkim kształtowanie naszej sylwetki. Podczas dynamicznych ćwiczeń nie tylko budujesz, ale też usprawniasz rozciągliwość włókien mięśniowych. Zajęcia te pozwolą zwiększyć twoją aktywność ruchową, nie przysporzą ci dodatkowego kłopotu, jakim jest nadmiar tkanki mięśniowej. Zamiast tego pokonasz swojego największego wroga- tkankę tłuszczową.

Przeznaczony dla: początkujących i średnio zaawansowanych.

Na tych zajęciach świetnie wzmocnisz mięśnie brzucha, oraz mięśnie pleców, przez co Twoja sylwetka zdecydowanie się zmieni. A wszystko przy miłej muzyce, wykonywane powoli, krok po kroku, w zgodzie z rytmem Twojego własnego ciała. Instruktor nie będzie narzucał tempa przy wykonywaniu kolejnych powtórzeń - stanie się jednie koordynatorem i opiekunem.

Płaski brzuch – to wyrzeźbiony brzuch i mocne plecy.

Przeznaczony dla: wszystkich chętnych
Główny cel: wzmocnienie mięśni brzucha i mięsni pleców

Wyobraź sobie, że dzięki uczestnictwu w tych zajęciach Twoje bolączki nagle się skończą! Biodra, uda, brzuch to już nie jest Twój problem! Pozwól nam zadbać o to wszystko, co dla każdej kobiety jest największym problemem. Na zajęciach angażujemy do pracy mięśnie ud, pośladków i brzucha, wykonując dużo powtórzeń każdego ćwiczenia. Mięśnie zostają wzmocnione a ciało nabiera ładnego jędrnego wyglądu. Podczas tej sesji treningowej zadbamy o partie ciała, które dla każdej kobiety są szczególnie ważne
BPU precz, z cellulitem!!!!!!!

Akceptujemy karty

multisport
fit profit
ok system
fitflex
fitsport
multiactive