Fitness, Siłownia, Squash, Indoor Cycling

Rodzaje zajęć FITNESS


BPU

Wyobraź sobie, że dzięki uczestnictwu w tych zajęciach Twoje bolączki nagle się skończą! Biodra, uda, brzuch to już nie jest Twój problem! Pozwól nam zadbać o to wszystko, co dla każdej kobiety jest największym problemem. Na zajęciach angażujemy do pracy mięśnie ud, pośladków i brzucha, wykonując dużo powtórzeń każdego ćwiczenia. Mięśnie zostają wzmocnione a ciało nabiera ładnego jędrnego wyglądu. Podczas tej sesji treningowej zadbamy o partie ciała, które dla każdej kobiety są szczególnie ważne
BPU precz, z cellulitem!!!!!!!

Przeznaczony dla osób: początkujących i średnio zaawansowanych

Główny cel: rozbijanie tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud, ujędrnianie ciała


Bardzo intensywny trening cardio. W trakcie treningu raz zwiększa się tempo, które wkracza w zakres treningu anaerobowego, a raz zmniejsza się wchodząc w strefę aerobową.

Na treningu mają też miejsce elementy stretchingu w celu zapobiegnięcia jakimkolwiek urazom i przeciążeniom.

Rodzaj zajęć: Fitness dla zaawansowanych

System ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa. Trening równoważny skutecznie wzmacnia plecy, gwarantuje płaski brzuch i szczupłą smukłą sylwetkę.

Ćwiczenia wzmacniają i rozciągają od czubka głowy aż po palce stop, wpływają kojąco na nasze samopoczucie :)


Na tych zajęciach świetnie wzmocnisz mięśnie brzucha, oraz mięśnie pleców, przez co Twoja sylwetka zdecydowanie się zmieni. A wszystko przy miłej muzyce, wykonywane powoli, krok po kroku, w zgodzie z rytmem Twojego własnego ciała. Instruktor nie będzie narzucał tempa przy wykonywaniu kolejnych powtórzeń - stanie się jednie koordynatorem i opiekunem.

Płaski brzuch – to wyrzeźbiony brzuch i mocne plecy.

Przeznaczony dla: wszystkich chętnych
Główny cel: wzmocnienie mięśni brzucha i mięsni pleców


Zajęcia mające za zadanie przede wszystkim kształtowanie naszej sylwetki. Podczas dynamicznych ćwiczeń nie tylko budujesz, ale też usprawniasz rozciągliwość włókien mięśniowych. Zajęcia te pozwolą zwiększyć twoją aktywność ruchową, nie przysporzą ci dodatkowego kłopotu, jakim jest nadmiar tkanki mięśniowej. Zamiast tego pokonasz swojego największego wroga- tkankę tłuszczową.

Przeznaczony dla: początkujących i średnio zaawansowanych.


Lekcja poświęcona rozciąganiu wszystkich mięśni. Dzięki tym zajęciom Twoje ciało stanie się bardziej elastyczne, zwiększy się ruchomość stawów, a ciało zostanie przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Stretching wspaniale likwiduje przykurczę mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy. Zajęcia dla wszystkich połączone z relaksacją i wyciszeniem.

Przeznaczony dla: wszystkich chętnych

Główny cel: uelastycznienie mięsni i ścięgien, praca nad oddechem, wyciszenie, wydłużenie sylwetki


TBC

To zajęcia wzmacniające z elementami treningu kardio (o charakterze aerobowym), które mają na celu kształtowanie sylwetki przez pozbywanie się tkanki tłuszczowej i pracę nad poszczególnymi mięśniami. W tej technice wykonuje się pracę z wieloma przyrządami: ciężarkami, gumami, obciążeniami i piłkami. Trening prowadzony jest często w formie interwału: intensywniejszy, wydolnościowy oraz wzmacniający poszczególne partie mięśniowe. Doskonale poprawia wytrzymałość organizmu i spala tkankę tłuszczową.

Przeznaczony dla: początkujących rozpoczynających swoją przygodę z fitnessem jak i dla osób bardziej zaawansowanych.


Akceptujemy karty

multisport
fit profit
ok system
fitflex
fitsport
multiactive